W czerwcu firma Arche z dumą ogłosiła otwarcie kolejnych dwóch wyjątkowych obiektów: Arche Nałęczów, zlokalizowanego w dawnym Sanatorium Milicyjnym, oraz największej przestrzeni eventowej i kolejnych pokoi hotelowych na Pomorzu w zabytkowym Hangarze Arche Mielno Fabryka Samolotów.
Obiekt Arche Nałęczów dawne „Sanatorium Milicyjne”, zlokalizowany w sercu uzdrowiskowego miasta Nałęczów, oferuje 308 pokoi hotelowych, nowoczesne SPA oraz najnowsze udogodnienia konferencyjne, stając się największym obiektem hotelowym na Lubelszczyźnie.
Podczas ceremonii oficjalnego otwarcia obiektu, przecięcie wstęgi wykonali: Władysław Grochowski Prezes Arche SA, Wiesław Pardyka Burmistrz Nałęczowa, Marek Wojciechowski Wicemarszałek województwa lubelskiego, Czesław i Elżbieta Lang organizatorzy Tour de Pologne, Bogusław Gałęzowski Prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa, Artur Trukawiński Dyrektor Arche Nałęczów.
Tym samym symboliczne zakończono 40 lat budowy dawnego Sanatorium Milicyjnego. Uroczystość została połączona z rozpoczęciem drugiej edycji Tour de Pologne Women. Start wyścigu odbył się z terenu hotelu.
- Budowa Sanatorium Milicyjnego rozpoczęła się 40 lat temu, z inicjatywy gen. Czesława Kiszczaka. Przez dekady nie podjęto się dokończenia tej inwestycji. Teraz w tym miejscu mamy obiekt z grotą solną, nowoczesnym SPA, saunami oraz z usługami sanatoryjnymi i salami konferencyjnymi.
Goście podczas pobytu będą mogli skorzystać z siłowni, basenów i strefy rehabilitacji, a na dachu pierwszego piętra wypiją kawę z widokiem na Nałęczów. Nie będziemy ukrywać, że zaledwie 20 km od Lublina powstał największy obiekt noclegowo-eventowy na Lubelszczyźnie – opowiada Artur Trukawiński, Dyrektor Arche Nałęczów dawnego „Sanatorium Milicyjnego”.
Z kolei w Mielnie, zrewitalizowany zabytkowy hangar, został przekształcony w przestronną arenę na wydarzenia kulturalne i biznesowe, mogącą pomieścić tysiące gości. Podczas dnia otwartego odwiedzający mieli okazję uczestniczyć w trzech inscenizacjach historycznych przygotowanych przez grupy polskich i niemieckich rekonstruktorów.
– W otwarciu tych obiektów widzę nie tylko znaczący rozwój naszej firmy, ale także istotny impuls dla lokalnej gospodarki i turystyki – zaznacza Władysław Grochowski Prezes Arche SA – To potwierdzenie, że z należytym szacunkiem dla historii można kreować nowoczesne przestrzenie, które w pełni odpowiadają oczekiwaniom współczesnych gości. Jestem wyjątkowo dumny z obiektu w Nałęczowie – udało nam się odwrócić los budynku, który przez lata popadał w ruinę.
Dzięki naszym wysiłkom, miejsce to zyskało nowe życie, stając się centrum aktywności dla lokalnej społeczności i atrakcją dla odwiedzających. Podobnie Hangar w Mielnie, który odrestaurowaliśmy, dodając 48 nowych pokoi hotelowych oraz przestrzeń rekreacyjną o powierzchni 3500 m².
W czerwcu ożywiliśmy dwa miejsca, które niegdyś były skazane na zapomnienie. To tylko fragment naszych szerszych planów, ale już teraz stanowią one ogromny postęp zarówno dla lokalnej społeczności, jak i dla naszego doświadczenia w branży.
Grupa Arche istnieje już ponad 33 lata i jest największą prywatną polską siecią hoteli. Kolekcja 20 hoteli w najciekawszych zakątkach Polski to głównie obiekty historyczne. Poza wymienionymi powyżej należą do nich Zamek Janów Podlaski, Pałac w Łochowie oraz zdobywające szereg nagród Dwór Uphagena w Gdańsku i Cukrownia w Żninie.
Dzięki sprzedaży apartamentów inwestycyjnych w Systemie Arche® odrestaurowuje wspomniane obiekty zabytkowe i buduje nowe hotele. Rewitalizacja obiektów zabytkowych stała się ponadczasową misją firmy.
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Arche S.A., ul. Puławska 361, 02-801, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .